Referanser

CC-emblem-NEW-01

På våre kjøpesenter skal det være «Easy to visit & Lovely to stay». For oss er det gode kundemøtet verdiskapende og bidrar til å leve opp til vårt kundeløfte. Gjennom Ukjent Kunde får vi meget god innsikt i kundemøtene, og deres analyser legger et viktig grunnlag for vårt arbeid med å skape en god salgs- og servicekultur. Vi har samarbeidet med Ukjent Kunde siden 2012, og kan trygt anbefale deres tjenester til andre.

Daniella Mossberg, Markedssjef Citycon Norway

Fritzoe_ENGROS_logo_CMYK-(2)

Vi gjennomfører en KTU hvert 2. år for begge våre salgsorganisasjoner. Det er viktig for oss å få en ærlig tilbakemelding fra våre kunder for å sikre at vi jobber med å forbedre oss på de rette områdene. Ukjent Kunde er i så måte en perfekt partner for oss.

Espen Randsted, Administrerende Direktør Fritzøe Engros

Slettvoll-logo

Slettvoll lever av å møte kundenes høye forventninger. Vi legger listen høyt i alt vi gjør og er helt avhengig av at kundenes opplevelser i butikkene står i stil med vår merkevare. I en hektisk hverdag så behøver alle noen regler og rutiner å forholde seg til, og vi har i samarbeid med butikklederne og Ukjent Kunde definert «absolutter» for hvordan vi skal fremstå i butikkene. Alt fra rene vinduer, tente stearinlys, friske blomster, navneskilt og ryddig kassedisk er definert. For å måle hver enkelt butikks prestasjonsnivå så gjennomfører Ukjent Kunde med jamne mellomrom «shopping mission» oppdrag for oss. Dette etterfølges alltid av grundige rapporter til hver enkelt butikk og handlingsplaner for å dekke eventuelle avvik. I Ukjent Kunde møter vi et kompetent og dedikert fagmiljø som jeg kan gi mine beste anbefalinger.

Bjørn-Helge Wik, Kjedesjef/Retail Manager Slettvoll

Trekanten-senter

Gjennom de siste 3 årene har vi fått et sterkt og godt samarbeide med Ukjent Kunde. Først og fremst gjennom vår egen «Trekanten skolen», hvor Ukjent kunde har et profesjonelt opplegg som vi har skreddersydd etter våre behov. Med sin kompetanse har Ukjent Kunde fått elevene med seg gjennom læring og mestring på en unik måte, slik at senteret bygger en felles forståelse og plattform innenfor butikkfaget.

De siste to årene har Ukjent Kunde i tillegg vært hos oss med henblikk på Mystery shopper, hvor alle butikkene er blitt besøkt. Nettplattformen som er tilgjengelig for både hver enkel butikk og senteradministrasjonen er et unikt verktøy som både bygger på forbedringer hos den enkelte, men også en bevisstgjøring om hvor målet og kompetanse heving skal legges.

Mette Kiilerich, Senterleder Sektor Trekanten drift

Våre kunder:

Citycon Norway
Norwegian Outlet
Slettvoll
Thune Gullsmed & Urmaker
Strømmen Storsenter
Feel (interiørkjede)
Toyota Norge
Salto Eiendom
Amfi Brotorvet
Amfi Eidsvoll
Session
Mathallen (Vulkan Oslo)
Åmotsenteret
Byporten
Lillemarkens
Mølla Storsenter (Brumunddal)
Carlsen Fritzøe Handel
Fritzøe Engros
Vinterbro Senter (Steen &Strøm)
Birk Sport AS
Nissen Senter Hammerfest
Location
Albert E. Olsen (industrivarehus)
Glassmagasinet
Allegro AS
Bekkestua Senter
Pets- Dyrekjeden AS
Knarvik Senter
Høyer Gruppen AS